Thursday, May 10, 2012

「あの空のもっと上に♪」

Heiii~ ^-^ Ajattelin näin nyt vaihteeksi postailla jostain muusta kuin japanin matkoista, koska mun bloggailu-into ei tällä hetkellä riitä niiden kuvien selailuun. :'D Eli vuorossa on siis, dididii, kuvaspämmiä keväältä. Joo tiedän, en osaa postailla pienin väliajoin, vaan mun on pakko tehdä tällasia "apua miten saan kaikki kuvat mahtumaan"-postauksia jotka on sekavia ja ärsyttäviä ja ties mitä, mutta yritän taas tän jälkeen alkaa postailemaan aktiivisemmin. Kuvat menee järjestyksessä vanhemmasta uudempaan, kuten lumitilanteestakin voi ehkä päätellä.

 
 Artsuläski, meidän laihtunut pikkukisu ulkoilemassa. Yritetään paraikaa saada sitä lihomaan entiselleen. :D

Minä metsäilemässä, jee~

Oli pakko laittaa tää kuva kun ne on niiin sulosia tässä. ;_;♥ Ne oli noin lähekkäin viimeksi ehkä pentuina.

Näyttää ehkä epämääräseltä mutta kyllä mä ton halon sain halki loppujen lopuksi. ...lyöntiyritysten määrästä ei tosin puhuta.

Näin vinkkinä; älkää tehkö pannacottaa pellillä. Oli se hyvää, mutta pelliltä irrottamisessa oli haasteensa... :__D

Lappeenrannassaaa~ Käytiin Shikon kanssa parin tunnin kävelylenkillä ja tajusin (jälleen kerran) miten paljon kaipaan Saimaata.;_;

Sinin kanssa Lahdessa! En tajua miten sielläkään ei tuu ikinä käytyä, vaikka junalla menis vaan puoli tuntia.

In the forrrrrest.

Juu ja tuossahan ei normaalisti ole yhtään vettä että näin. :D

Iltapyörälenkillä. :) Oon viimeaikoina yrittänyt vähän kohentaa mun rapakuntoa käymällä tyyliin pyöräilemässä tai juoksemassa as often as possible, mutta katsoo nyt miten pitkään jaksan olla aktiivinen.

Caminito ♥

Me today! Ajankohtaistaa tätä merkintää huomattavasti. :D

 (kuva ostoksista poistettu koska siinä oli Myojo, älkää kysykö)
Ja viimeaikojen hankintoja. Mun on pitänyt jo monta kertaa ostaa omat aurinkolasit, kun yleensä vaan lainailen Shikon omia, joten ne oli vähän pakkohankinta nyt. Tollasta hattuakin oon himoinnut jo ikuisuuden ja nyt sitten vihdoinkin uskaltauduin ostamaan, toivottavasti tulee käytettyä. :) Ja mekko taas on Vero Modasta ja Myojo on... Myojo. XD

Nyt sitten tekemään ruokaa & hedelmäsalaattia, ja sen jälkeen mahdollisesti kirjoittamaan tutkielmaa tai tekemään läksyjä, jes. Mun elämä on jotenkin ihmeellisen kiireistä nykyään, ainakin verrattuna talveen jolloin en tehnyt--- no, oikeastaan mitään. XD Kesälläkään ei helpota yhtään, kun pitää lukea hissan ja enkun kirjotuksiin ja jo helatorstaina alkaa työt Tykkimäessä kioskipuolella... Ja työpäivät on yleensä siitä 12:sta iltakahdeksaan, yahoo. \o/

No comments: