Tuesday, August 31, 2010

day by day

Hellouuu ! Olen jo monta kuukautta miettinyt, että mun on pakko uudistaa tätä blogia jotenkin jos haluan jaksaa olla aktiivinen, joten tein uuden ulkoasun. Kuvassa siis puolet HSJ:stä, ei mitenkään jäsenten mukaan valittuna (ainoana ehtona oli että kuvassa on yamada), vaan tuo kuva vain tuntui sopivalta leiskaan.

Värjäsin muuten taas hiukset. En ole vielä aivan varma katuisinko sitä vai en, vai värjäisinkö nämä jopa vielä tummemmiksi... Väri oli Schwarzkopfin coloriste-sarjan keskivaalea ja sillä tuli sellaiset vaaleanmaantienruskeat hiukset, en voi sanoa että hirveästi tykkäisin. D:

Ignooratkaa meikitön flunssasta punainen naama, puoliksi laitetut hiukset ja ylipäätään kaikki muu paitsi väri, joka on itse asiassa oikeasti vaaleampi. :___D

Eipä mulla muuta oikein järkevää postattavaa ole, kun en kesäloman loppumisen jälkeen ole oikein ehtinyt tehdä muuta kuin lukioida - paitsi nyt flunssassa mulla on aikaa vaikka mihin jeejee (= dataan puolisen tuntia ja makaan sen jälkeen tunnin sängyssä entistä kipeempänä). Kesästä mulla taas oli liikaakin kerrottavaa, haha.

Joten ! Tässä pientä kuvaspämmiä kesältä~








Kaikki kuvat, joissa itse esiinnyn, on ottanut Shiko (siksi se ei itse juuri näykään kuvissa ;_;) ja viimeisen ihanan Artsu-kuvan on todennäköisesti ottanut Sari. :D

1 comment:

Sari said...

Hiihii :) taitaa joo olla mun ottama toi Artsu-kuva! :DD